Praktisk information


Her kan du finde alle de praktiske informationer, som du har brug for vedrørende dit ophold.
Vi har samlet oplysninger om alt lige fra parkering til levering af post.

Nedenstående er også udspecificeret i din bookingbekræftelse.

 

Praktisk information

Her kan du finde alle de praktiske informationer, som du har brug for vedrørende dit ophold.
Vi har samlet oplysninger om alt lige fra parkering til levering af post.

Nedenstående er også udspecificeret i din bookingbekræftelse.

Administrator
HomeLike administreres af ejendomsadministratoren Ejsingholm. Via dem foretages booking, tilkøb af serviceydelser og support.

Booking
Du booker dit ophold online via vores administrator. Du finder link til booking under menuen 'Book'. Her kan du også tilkøbe diverse serviceydelser under dit ophold.

Ankomst og afrejse
Du har adgang til din lejlighed fra kl. 15.00 på ankomstdagen. Du skal være ude af lejligheden senest kl. 11.00 på afrejsedagen.

Adgang til bygningen og lejligheden
Ved ankomst får du adgang til bygningen ved hjælp af din personlige Home­Like-kode. I foyeren henter du din nøglebrik til lejligheden i de opstillede nøglebokse, hvortil du har fået udleveret en kode. Når du rejser afleverer du igen nøglebrikken i boksen. Dette er også udspecificeret i din bookingbekræftelse.

Betaling
Afregning foregår via vores administrator. Du vil få tilsendt en faktura på mail.

Parkering
Der er overvågede p-pladser, som er lukket for adgang for uvedkommende. Under booking får du udleveret en kode, som giver adgang til p-pladsen.

Transportmuligheder
HomeLike er nabo til det nye let­banestop i Business Park Skejby, som har otte afgange i timen ind mod Aarhus C. Derudover kører der adskillige bybusser fra området, og der er gode forbindelser til motorvej. Der er 10 minutters kørsel til Aarhus C.

Cykelkælder
Vi har en cykelkælder, hvor du kan have din cykel stående. Kælderen er videoovervåget.

Post
Hvis du gerne vil modtage post under dit ophold, skal det sendes til HomeLikes postkasse. Vores facility-crew tømmer dagligt postkassen, og du kan hente dine brev på deres kontor mellem kl. 7.00-8.00. HomeLike kan ikke gøres ansvalig for bortkommen post.

Nødsituation
Ved en akut nødsituation, så som strømafbrud, utætte vandrør eller lignende, kan du ringe på tlf. 30 32 04 45. Du kan ringe døgnet rundt. Undgå venligst at misbruge dette nummer.

Facility-crew
Hvis du har praktiske problemer under dit ophold, kan du kontakte vores facility-crew alle hverdage kl. 7.00–8.00. Facility-crew står for den daglige drift af HomeLike, og de har eget kontor i bygningen.

Servicetjek
Ved en lejeperiode over en måned, vil vi én gang om måneden foretage et servicetjek af din lejlighed. Her sikrer vi at alle installationer, afløb med mere virker. Du vil blive varslet om dette, og du behøver ikke være til stede.

Serviceydelser
Du har mulighed for at tilkøbe diverse serviceydelser. som fx. linnedpakke og rengøring. Du tilkøber serviceydelserne når du booker dit ophold. Du kan også købe serviceydelser senere hen under dit ophold gennem vores administrator.

Sengelinned og håndklæder
Du kan tilkøbe en linnedpakke. Pakken består af dyne- og pudebetræk, lagen, håndklæder, viskestykker og karklud. Du kan få udleveret en ny pakke hos facility-crew, når du ønsker det. Man betaler pr. pakke.

Cykelleje
Vi udlejer cykler på månedsbasis. Du kan leje en cykel, når du booker dit ophold, eller du kan leje cyklen senere hen gennem vores administrator. Det er vores facility-crew, som udleverer nøglen.

Depotrum
Du kan leje et aflukket depotrum i kælderen på ca. 54 m³. Kælderen er videoovervåget, opvarmet og ventileret.

Strygejern og -bræt
Du har mulighed for at låne et strygejern og et strygebræt hos vores facility-crew. Du har ansvaret for, at dette bliver leveret tilbage, og at det er i samme stand, som da det blev udleveret.

Rengøring
Du kan tilkøbe rengøring hver 14. dag under dit ophold, eller du kan låne rengøringsremedier hos vores facility-crew. Der er obligatorisk rengøringen, når du flytter ud af lejligheden.

Affald
Bortskaffelse af affald er dit eget ansvar. Underjordiske affaldscontainere er placeret ved p-pladsen.

Rygning
Rygning er ikke tilladt i lejligheden, hvilket vi beder om at blive respekteret. Overtrædelse af reglen medfører en ekstra faktura for ekstraordinær rengøring af lejligheden.

Skader på lejligheden og interiør
Samtlige lejligheder er moderniseret og fuldt møbleret i høj standard. De er indrettet med interiør af høj kvalitet. Der vil blive opkrævet for beskadigede genstande eller møbler ved afrejse.

Kæledyr
Det er ikke tilladt at holde kæledyr i vores lejligheder.

Administrator
HomeLike administreres af ejendomsadministratoren Ejsingholm. Via dem foretages booking, tilkøb af serviceydelser og support.

Booking
Du booker dit ophold online via vores administrator. Du finder link til booking under menuen 'Book'. Her kan du også tilkøbe diverse serviceydelser under dit ophold.

Ankomst og afrejse
Du har adgang til din lejlighed fra kl. 15.00 på ankomstdagen. Du skal være ude af lejligheden senest kl. 11.00 på afrejsedagen.

Adgang til bygningen og lejligheden
Ved ankomst får du adgang til bygningen ved hjælp af din personlige Home­Like-kode. I foyeren henter du din nøglebrik til lejligheden i de opstillede nøglebokse, hvortil du har fået udleveret en kode. Når du rejser afleverer du igen nøglebrikken i boksen. Dette er også udspecificeret i din bookingbekræftelse.

Betaling
Afregning foregår via vores administrator. Du vil få tilsendt en faktura på mail.

Parkering
Der er overvågede p-pladser, som er lukket for adgang for uvedkommende. Under booking får du udleveret en kode, som giver adgang til p-pladsen.

Transportmuligheder
HomeLike er nabo til det nye let­banestop i Business Park Skejby, som har otte afgange i timen ind mod Aarhus C. Derudover kører der adskillige bybusser fra området, og der er gode forbindelser til motorvej. Der er 10 minutters kørsel til Aarhus C.

Cykelkælder
Vi har en cykelkælder, hvor du kan have din cykel stående. Kælderen er videoovervåget.

Post
Hvis du gerne vil modtage post under dit ophold, skal det sendes til HomeLikes postkasse. Vores facility-crew tømmer dagligt postkassen, og du kan hente dine brev på deres kontor mellem kl. 7.00-8.00. HomeLike kan ikke gøres ansvalig for bortkommen post.

Nødsituation
Ved en akut nødsituation, så som strømafbrud, utætte vandrør eller lignende, kan du ringe på tlf. 30 32 04 45. Du kan ringe døgnet rundt. Undgå venligst at misbruge dette nummer.

Facility-crew
Hvis du har praktiske problemer under dit ophold, kan du kontakte vores facility-crew alle hverdage kl. 7.00–8.00. Facility-crew står for den daglige drift af HomeLike, og de har eget kontor i bygningen.

Servicetjek
Ved en lejeperiode over en måned, vil vi én gang om måneden foretage et servicetjek af din lejlighed. Her sikrer vi at alle installationer, afløb med mere virker. Du vil blive varslet om dette, og du behøver ikke være til stede.

Serviceydelser
Du har mulighed for at tilkøbe diverse serviceydelser. som fx. linnedpakke og rengøring. Du tilkøber serviceydelserne når du booker dit ophold. Du kan også købe serviceydelser senere hen under dit ophold gennem vores administrator.

Sengelinned og håndklæder
Du kan tilkøbe en linnedpakke. Pakken består af dyne- og pudebetræk, lagen, håndklæder, viskestykker og karklud. Du kan få udleveret en ny pakke hos facility-crew, når du ønsker det. Man betaler pr. pakke.

Cykelleje
Vi udlejer cykler på månedsbasis. Du kan leje en cykel, når du booker dit ophold, eller du kan leje cyklen senere hen gennem vores administrator. Det er vores facility-crew, som udleverer nøglen.

Depotrum
Du kan leje et aflukket depotrum i kælderen på ca. 54 m³. Kælderen er videoovervåget, opvarmet og ventileret.

Strygejern og -bræt
Du har mulighed for at låne et strygejern og et strygebræt hos vores facility-crew. Du har ansvaret for, at dette bliver leveret tilbage, og at det er i samme stand, som da det blev udleveret.

Rengøring
Du kan tilkøbe rengøring hver 14. dag under dit ophold, eller du kan låne rengøringsremedier hos vores facility-crew. Der er obligatorisk rengøringen, når du flytter ud af lejligheden.

Affald
Bortskaffelse af affald er dit eget ansvar. Underjordiske affaldscontainere er placeret ved p-pladsen.

Rygning
Rygning er ikke tilladt i lejligheden, hvilket vi beder om at blive respekteret. Overtrædelse af reglen medfører en ekstra faktura for ekstraordinær rengøring af lejligheden.

Skader på lejligheden og interiør
Samtlige lejligheder er moderniseret og fuldt møbleret i høj standard. De er indrettet med interiør af høj kvalitet. Der vil blive opkrævet for beskadigede genstande eller møbler ved afrejse.

Kæledyr
Det er ikke tilladt at holde kæledyr i vores lejligheder.

Ved nødsituationer uden for almindelig telefontid
ring på tlf. 30 32 04 45

Ved en akut nødsituation, så som strømafbrud, utætte vandrør eller lignende, kan du ringe på ovenstående nummer.
Du kan ringe døgnet rundt. Undgå venligst at misbruge dette nummer.

Administrator

HomeLike administreres af ejendomsadministratoren Ejsingholm. Via dem foretages booking, tilkøb af serviceydelser og support.
Når du reserver et lejemål hos HomeLike, bliver du i samme forbindelse bedt om at oprette dig som bruger hos administrator.

Du kan herefter altid logge ind på din brugerprofil, og her er det muligt at tilkøbe serviceydelser, afregne, forlænge lejemål, opsige lejemål (hvis det ikke er tidsbegrænset) samt rette henvendelse til administrator gennem deres supportfunktion.

HomeLike administreres af ejendomsadministratoren Ejsingholm. Via dem foretages booking, tilkøb af serviceydelser og support.
Når du reserver et lejemål hos HomeLike, bliver du i samme forbindelse bedt om at oprette dig som bruger hos administrator.

Du kan herefter altid logge ind på din brugerprofil, og her er det muligt at tilkøbe serviceydelser, afregne, forlænge lejemål, opsige lejemål (hvis det ikke er tidsbegrænset) samt rette henvendelse til administrator gennem deres supportfunktion.